Jestem studentką II roku.
Piszę pracę magisterską, której celem jest poznanie roli reklamy społecznej jako narzędzia kampanii społecznej.
Zwracam się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące tworzenia reklam społecznych.
Dziękuję za pomoc
- Jak Pan/Pani zdefiniowałby/ałaby reklamę społeczną?
- Jak ocenia Pan/Pani poziom kampanii społecznych w Polsce?
- Jakie według Pana/Pani tematy są najczęściej poruszane w polskich kampaniach społecznych?
- Czy są takie tematy społeczne, których się według Pana/Pani w ogóle nie porusza?
- Jakie kryteria musi spełniać reklama społeczna?
- Jakie warunki musi spełnić agencja reklamowa by móc przygotować reklamę społeczną?
- W jaki sposób możemy ocenić, czy kampania społeczna jest skuteczna?
- W jaki sposób sprawdzacie Państwo skuteczność działań?
- Jakie czynniki składają się na skuteczność reklamy społecznej?
- Od czego zależy powodzenie reklamy społecznej?
- Jak wygląda dobór grupy docelowej?
- Dlaczego przeprowadza się reklamy społeczne?
- Jak reklama społeczna może pomóc przy kreowaniu pozytywnego wizerunku?
- Jak długo powinna trwać reklama społeczna?
- W jaki sposób przebiega proces projektowania reklam społecznych?
- Ile trwa przygotowanie jednej reklamy?
- Które reklamy wywołują największy odzew?
- Jaki jest średni koszt reklamy?
- Jakie doświadczenie macie Państwo w tworzeniu reklam społecznych?
- Jak długo Wasza agencja zajmuje się tworzeniem reklam społecznych?
- Co jeszcze warto wiedzieć o reklamach społecznych?
Metryczka:
Agencja reklamowa……………………………………….
Stanowisko……………………………………………………
Staż pracy w agencji reklamowej…………………..
Staż pracy przy tworzeniu reklam społecznych Wykształcenie
Głosuj na tę pracę!
[Ilość głosów: 1 Średnia ocena: 5]