Kampania „nie kupuj zwierząt z przemytu” w mediach

  • Kampania została zaprezentowana w ogólnopolskich i lokalnych mediach. Informacje o inauguracji pojawiły się między innymi:
  • na antenie TVP, w programie 1 w ramach oprawy dnia;
  • w większości telewizyjnych serwisów informacyjnych (Teleexpress, Panorama, Kurier regionalny w WOT, informacje w TVN24 i w TV4)
  • w prawie wszystkich ogólnopolskich i wielu lokalnych dziennikach prasowych (m.in.: Super Express, Gazeta Wyborcza, Trybuna, Życie Warszawy, Nowiny, Gazeta Wrocławska, Gazeta Pomorska, Gazeta Krakowska);
  • w największych tygodnikach: Polityka, Newsweek, Wprost;
  • w licznych stacjach radiowych (m.in. Radio ZET, Pr. III PR, Radio ESKA, Radiostacja, Radio BIS, Radio Plus)
  • wielu portalach internetowych, w tym Onet.pl i PAP
  • Przeprowadzona została kampania reklamowa ATL. W tym: emisja reklam telewizyjnych (TVP, Animal Planet, MTV, TVN24), prasowych (dzienniki, tygodniki i miesięczniki o zasięgu ogólnopolskim), radiowych (główne stacje radiowe) oraz internetowych.

Więcej takich kampanii!

Głosuj na tę pracę!
[Ilość głosów: 1 Średnia ocena: 5]

Dodaj komentarz