Prowadzono też działania w ramach kampanii edukacyjno – informacyjnej
– Naklejki – umieszczane były w gazetach, w których ukażą się ogłoszenia prasowe. Prezentowały one logo akcji oraz hasło „nie daję łapówek”. Organizatorzy kampani założyli, że naklejki będą przyklejane np. na samochody przez ludzi, którzy nie akceptują korupcji
i chcą dać temu wyraz aby pokazać, iż należą do uczciwej i nie akceptującej korupcję części społeczeństwa. Akcja naklejania miała pokazać, iż ludzi uczciwych jest wielu i stać się manifestacją poparcia zwykłych obywateli dla stawianego w akcji problemu.
Kampania medialna obejmowała:
- Ogłoszenie prasowe – prezentujące logo akcji. Ogłoszenie to miało pobudzić do refleksji i wyjaśnić czytelnikowi, iż akceptowany przez niego proceder to nic innego niż korupcja.
- Reklamę zewnętrzną – plakat rozpowszechniany na cityboardach i citylightach. Przekaz plakatu był powtórzeniem ogłoszenia prasowego.
Pierwszy etap kampanii reklamowej wspierającej akcję „Nie daje łapówek” był prezentowana na 200 citylightach i 40 cityboardach w samej tylko Warszawie. Dużo miejsca poświęciły mu media ogólnopolskie. Niestety pierwszy etap kampanii nie przyniósł oczekiwanych rezultatów, w mediach przeszedł prawie niedostrzeżony nie powiodła się też akcja z naklejkami. Drugi etap kampanii, ma się rozpocząć w kwietni 2004, planowany jest jako silne działania ogólnopolskie, może przy lepszej organizacji przyniesie oczekiwane efekty.